Homiladorlikdan saqlovchi dorilar zararsizmi?

Homiladorlikdan saqlovchi dori qabul qilayotgandim. Sog‘lig‘imda hech qanday o‘zgarish bo‘lmagandi. Ammo so‘nggi kunlarda jinsiy aloqa vaqti qin sohasi quruqlashib, og‘riq yuzaga kelayapti. Bu ichayotgan dori ta’siridan emasmi?

Nilufar Bo‘stonova, akusher-ginekolog:

Homiladorlikdan saqlovchi preparatlar jinsiy a’zolar faoliyatiga jiddiy ta’sir qilmaydi. Ya’ni qin sohasining quruqlashishi yoki og‘riq yuzaga kelishiga sabab emas. Agar bezovtaliklar muntazam davom etayotgan bo‘lsa, shifokorga ko‘rining.

Ushbu mavzu yuzasidan savollaringiz bormi? Unda savollaringizni quyida "Fikr bildirish" qismi orqali yozib qoldiring. Dolzarb va muhim savollarga shifokor ekspertlarimiz javob berishadi.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.

Related Posts
error: Saytdan ma\'lumot ko\'chirish mumkin emas.